Váš prohlížeč není podporovaný - stránky se nemusí zobrazit správně. Použijte podporovaný prohlížeč.
 

lucira 

Offroad Games II Tank Power Přelouč 2014

189 fotek 19.10.2014 - zobrazení
18.-.19.10.2014

POSTŘEHY K ZÁVODŮM:

1) ZAČÁTEK ZÁVODU
Uvítání závodníků milými slovy: „ Já vím, že vy offroaďáci jste trochu tupí…“
když se závodníci nebyli schopní seřadit podle čísel za sebou na focení (závodní čísla byla od 1 do 30, závodníků bylo 20 – a ne, opravdu nevím, kdo si jaké číslo vybral a jak jdou popořadě za sebou, nehledě na to, že netuším, proč bylo tak apelováno na dodržení pořadí?

Začínat závodit přibližně v 11 hodin je prostě škoda. Slovy jednoho účastníka v sobotu, když se začalo stmívat: „ Onanujem tady úplně zbytečně od 9 a pak musíme jezdit po tmě.“

2) MIX SKUPIN EXTRA TŘÍD VE SNAZE VÍCE SE SPŘÁTELIT S OSTATNÍMI ZÁVODNÍKY
Při prohlídce první sekce ve snaze „protáhnout se“ kolem závodníka z jiné kategorie:
„Pardon, já jenom projdu“.
Odpověď:
„Příště stačí říct uhni pyčo“
P. S.: Jen doufám, že to nebylo: „Příště stačí říct uhni, pyčo.“
Takže ne, opravdu nemám potřebu poznávat lidi z jiných extra tříd.

3) ČAS STRÁVENÝ V SEKCI
Čekat 45 minut než JEDNA posádka odjede JEDNU sekci? WTF?!
V neděli jsme se my ze „samurai gangu“ oddělili a jezdili si a prostřídávali se sami, protože kdybychom měli čekat pořád na O3, tak možná jezdíme ještě dnes.

4) NEREGULÉRNOST
I přesto, že se de facto o nic nehraje a jezdí se pro radost, jsou to přece jen ZÁVODY, a ty by měly být v co nejvyšší možné míře REGULÉRNÍ. Což nebyly a musí to dle mého uznat každý rozumně myslící člověk.
Možná se v některých skupinách vytvořily přátelské vztahy mezi smíchanými posádkami, ovšem toto smíšení skupin dohromady bohužel neumožňuje závodníkům „zaručit“ co nejvíce stejné podmínky v dané sekci. Pokud totiž jedna posádka jedné třídy jede sekci ráno, a jiná posádka z té samé třídy tutéž sekci jede navečer, tak ta sekce vypadá ale ÚPLNĚ JINAK a není tedy dost dobře možné srovnávat výsledky obou posádek.
Dle mého je rozdělení podle skupin nejlepší možné a zaručuje podobné podmínky pro všechny. Samozřejmě, že se sekce mění a kdo jede první a poslední může mít odlišné podmínky ale tím, že dané pořadí které se posouvá, tak se to tímto „vyrovná“.
O víkendu bylo krásné a po oba dva dny srovnatelné počasí – pokud by ale přes noc zapršelo nebo se jinak změnily klimatické podmínky, jak by bylo možné porovnávat sekci, kterou část skupiny stihla odjet v sobotu večer a zbytek skupiny ji „dojížděl“ až v neděli ráno?

A ne, nemluví ze mě závist, či něco takového, protože ve své kategorii jsme skončili první.

5) PŘEKÁŽKY V SEKCI
Pokud posádka v sekci vytvoří překážku svým přičiněním (povalí strom a pak přes něj nemůže přejet či se jí zasekne pařez v podvozku a nemůže dál pokračovat), je to pouze JEJÍ problém a nevidím důvod, proč by měl zasahovat komisař tím, že přeruší jízdu, překážka se odstraní a posádka může dále pokračovat v závodu.

6) VELIKOST SEKCÍ
Některé branky byly bohužel postavené maximálně pro třídy O2, pro větší auta nebylo možné se do branky dostat, aniž by si ji srazily, nebo daly „mlíko“.

7) TANK POWER PŘELOUČ
Prostředí bylo opravdu pěkné, daly se vymyslet zajímavé sekce s mnoha rozličnými povrchy. Restaurace a zázemí bez chyb, personál nadmíru ochotný a velmi sympatický. „Poháry“ pro vítěze moc hezké, bod za originalitu.

Fotek moc není, nějak po sobotním dopoledni nebyla chuť ve velké míře dokumentovat.

Tak, teď mě třeba pranýřujte, ale měla jsem potřebu vyjádřit svůj názor.

Jedná se samozřejmě o postřehy z naší skupiny.
reklama

Komentáře

přidat komentář

Rajce.net je největší česká sociální síť
zaměřená na sdílení fotografií a videí.

Nabízí neomezený prostor zdarma, snadnou a rychlou výrobu fotoknih i jiných fotoproduktů.

Partneři

Visa Mastercard Maestro American Express Visa Electron